niedziela, 28 kwietnia 2013

Cud malina :)

Po obiadku czas na deserek :)
Uwielbiam maliny :) Niedawno podczas imprezy urodzinowej zostałam poczęstowana gorącym crumble malinowym z lodami malina z mascarpone.... Słodka kruszonka, a pod nią kwaskowate malinki! Wszystko zatopione w powoli rozpuszczających się lodach.

Po pierwszym spotkaniu z crumble zakochałam się i powieliłam przepis :)



Składniki:
- 500 g mrożonych malin
- 80 g zimnego masła
- 70 g mąki pszennej tortowej
- 50 g pokruszonych migdałów
- 4 łyżki miodu
- lody waniliowe

Zimne masło pokrój w kostkę, dodaj mąkę pszenną, cukier i migdały. Połącz całość i odstaw do lodówki.
Podczas gdy kruszonka się chłodzi przygotuj maliny. Przesyp do miski i polej miodem. Wymieszaj i rozłóż do tartaletek. Na maliny nałóż kruszonkę. Zapiekaj w rozgrzanym do 200 stopni piekarniku przez około 20 minut, aż kruszonka nabierze rumianego koloru.

Na kruszonkę nałóż lody!!!! Ja dodałam lody waniliowe.....hmmmm pyszne







1 komentarz:

  1. oj na pewno pyszne! Połączenie malin i lodów waniliowych... Cudo!

    OdpowiedzUsuń