poniedziałek, 20 maja 2013

Makaron z gorgonzolą, szpinakiem i suszonymi pomidorami

Pierwsza i najważniejsza sprawa, coś o czym musicie wiedzieć zanim zaczniecie czytać dalej....

Jeśli w Waszym domu jest ktoś wrażliwy na zapachy, pod żadnym pozorem nie przygotowujcie tego dania w jego obecności!

A tak na poważnie głównym składnikiem dania jest gorgonzola :) Jeśli nie mięliście przyjemności obcowania z tym serem na ciepło bądźcie przygotowani na "zapachy". Pozwólcie, że nie przytoczę tutaj określenia jakim posłużył się mój M.... :)) Jest mało zachęcające do spożycia :D
 Prawdopodobnie nawet Wasi sąsiedzi poczują tę woń :)

To danie pierwszy raz jadłam u przyjaciół, nie wiem czy odwzorowałam je idealnie, ale smakuje mi, a do tego dążyłam, więc jest dobrze :)



Składniki:
- makaron penne
- 20-30 g sera gorgonzola
- 30 g szpinaku
- 20 g suszonych pomidorów
- oliwa z oliwek

Przygotowałam danie tylko dla siebie, pewnie będę je jadła przez dwa dni, więc ilość musicie "dopasować" do ilości porcji jakie chcecie przygotować.

Makaron ugotuj al dente, szpinak i pomidorki pokrój paski.
Szpinak wrzuć na rozgrzaną oliwę i podsmaż chwilę, następnie dodaj pozostałe składniki i wymieszaj tak, żeby się dobrze połączyły. I gotowe :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz