środa, 22 maja 2013

Szybkie wafelki

Może to Was zaskoczy, ale nie jestem fanką "sklepowych" wafelków.... Jeszcze nie znalazłam takich, które mają wystarczająco smaczny krem.
Postanowiłam zrobić wafelki z nadzieniem, które na 100% będzie mi odpowiadało i tak powstały moje szybkie wafle.



Składniki:
- opakowanie wafelków
- 500 g mleka w proszku
- 5 łyżek kakao
- 2 szklanki cukru
- 200 g masła
- 3 łyżeczki cukru waniliowego
- 2 szklanki wody

Wodę, masło, cukier i cukier waniliowy zagotuj, a następnie ściągnij z ognia. Przesiane mleko połącz z kakao i stopniowo dodawaj do wody z masłem. Całość mieszaj dokładnie cały czas, żeby nie utworzyły się grudki.
Wafelki przełóż kremem i obciąż. Ja postawiłam na wafelkach deskę do krojenia, na której ułożyłam książki kucharskie :) Obciążenie powinnaś zostawić do czasu kiedy masa zastygnie.
Tak przygotowane wafelki możesz pokroić według uznania.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz